O‘zbek tilini xorijiy til sifatida o‘qitishda pedagogikaning muhim jihatlari

Авторы

Ключевые слова:

o‘zbek tili, milliy dastur, ta’lim sifati, pedagogokaning uch doirasi, pedagogikaning uch texnikasi, tana tili, o‘qituvchi nutq, havoza, yaqin rivojlanish sohasi, til ta’limi

Аннотация

Oʻzbek tilini oʻqitishda xorijiy tillarni oʻqitishdagi muayyan
tajribalarni olib kirish ushbu maqolaning maqsadlaridan biri hisoblanib,
o‘zga tilli guruhlarda oʻzbek tilining samaradorligini oshirish, dars sifatini
yaxshilash uchun qilingan harakatdir. Unda quyidagi vazifalar belgilanadi:
a) Taʼlimda milliy va xorijiy tajribani qiyoslash; b) Oʻqituvchi va dars sifatini
oshirish bilan bogʻliq omillarni tadqiq etish; s) Oʻzbek tilini xorijiy til
sifatida oʻqitishda xorijiy tajribalarni qoʻllash ikoniyatlarini oʻrganish; d) Til
taʼlimida psixologik va metodik kompetentsiyalarni tahlil qilish. Oʻzbek tili
darslik va qoʻllanmalarining salmolgʻi va sifatining oshishi til oʻrguvchining
taʼlimini osonlashtiradi, idrokini ravshanlashtiradi. Maqolada koʻrsatilgan
masalalarning qoʻllanganlik darajasi amaliy ahamiyat kasb etadi. Til
taʼlimida metodologik yondashuv zaruriy omil ekan, uni nazariy va amaliy
jihatdan hayotga tadbiq etish muhim masaladir

Загрузки

Опубликован

2022-11-07

Как цитировать

Kadirova, X. (2022). O‘zbek tilini xorijiy til sifatida o‘qitishda pedagogikaning muhim jihatlari. УЗБЕКИСТАН: ЯЗЫК И КУЛЬТУРА, 5(1). извлечено от https://aphil.tsuull.uz/index.php/language-and-culture/article/view/15

Выпуск

Раздел

O‘zbek tilini xorijiy til sifatida o‘qitish

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)